ЗАВДАННЯ КУРСУ



    Сучасний розвиток освіти в Україні, інтеграція в освітній європей­ський простір вимагає кардинальних змін в усіх ланках освіти, і у вищій школі зокрема. Вища педагогічна школа покликана забез­печити підготовку вихователя нової формації, здатного до творчої реалізації різноманітних освітніх програм, використання в профе­сійній діяльності інноваційних технологій, готового до суб'єкт-суб'єктної взаємодії з вихованцями і формування активної, креативної, компетентної, самодостатньої особистості. Виконанню цього завдання підпорядкована вся система підготовки фахівців у вищо­му навчальному закладі, у тому числі курс «Основи педагогічної майстерності», який виконує інтегрувальну функцію. Його мета - узагальнення і синтез психолого-педагогічних знань, професійних практичних умінь і навичок студентів, формування готовності оп­тимально і творчо використовувати їх у майбутній діяльності на основі теоретичного осмислення суті педагогічного процесу як цілі­сної системи і чітко вираженої гуманістичної спрямованості. Програма курсу розрахована на 1 семестр . Осно­вними завданнями дисципліни є:
1) формування в студентів знань щодо змісту професійної дія­льності фахівця з дошкільного виховання, її цілісний, гу­маністичний і творчий характер; про педагогічну майстер­ність, її структурні компоненти;
2)  розвиток педагогічних здібностей;
3)  формування педагогічної техніки;
4)  ознайомлення із сучасними педагогічними технологіями;
5)  розкриття етичних аспектів професійної діяльності виховате­ля дошкільного закладу;

«Основи педагогічної майстерності та нові педагогічні технології ”, як навчальна дисципліна викладається за модульно - рейтинговою системою. Самостійна робота виконується на підставі  посібника «Самостійна робота студентів в умовах впровадження модульно–рейтингової системи навчання».

Комментариев нет:

Отправить комментарий