Сучасний
розвиток освіти в Україні, інтеграція в освітній європейський простір вимагає
кардинальних змін в усіх ланках освіти, і у вищій школі зокрема. Вища
педагогічна школа покликана забезпечити підготовку вихователя нової формації,
здатного до творчої реалізації різноманітних освітніх програм, використання в
професійній діяльності інноваційних технологій, готового до суб'єкт-суб'єктної
взаємодії з вихованцями і формування активної, креативної, компетентної,
самодостатньої особистості. Виконанню цього завдання підпорядкована вся система
підготовки фахівців у вищому навчальному закладі, у тому числі курс «Основи
педагогічної майстерності», який виконує інтегрувальну функцію. Його мета - узагальнення
і синтез психолого-педагогічних знань, професійних практичних умінь і навичок
студентів, формування готовності оптимально і творчо використовувати їх у майбутній
діяльності на основі теоретичного осмислення суті педагогічного процесу як цілісної
системи і чітко вираженої гуманістичної спрямованості. Програма курсу
розрахована на 1 семестр . Основними завданнями дисципліни є:
1) формування в студентів знань щодо змісту
професійної діяльності фахівця з дошкільного виховання, її цілісний, гуманістичний
і творчий характер; про педагогічну майстерність, її структурні компоненти;
2) розвиток педагогічних здібностей;
3) формування педагогічної техніки;
4) ознайомлення із сучасними педагогічними
технологіями;
5) розкриття етичних аспектів професійної
діяльності вихователя дошкільного закладу;
«Основи педагогічної майстерності та
нові педагогічні технології ”, як навчальна дисципліна викладається за модульно -
рейтинговою
системою. Самостійна робота виконується на підставі посібника «Самостійна робота студентів в
умовах впровадження модульно–рейтингової системи навчання».
Комментариев нет:
Отправить комментарий